Po pra rri urtPer rrelsen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Po pra rri urtPer rrelsen ?
As ne endrra e tuaaaa me te mira jo ??
El professor ka rene ne heshtje ?Unë do isha El profesor![]()
Casa de papel eshte serialPo varet nga filmi moj @AnXheliNa
Na thuaj çfare filmi duhej te ishte
Urt moo se na qite bojen pupu@Fiore @Dea @STONE_HEAD @AnXheliNa @Poikoxhaje @Gjyshi @Noah @GjysKafe @Free`dahhh per grabitje makine lekesh ne amalfi a jeni ? italian job me golfa r edhe shnet ?
Vec nese jane euro cash te nje banke ?@Fiore @Dea @STONE_HEAD @AnXheliNa @Poikoxhaje @Gjyshi @Noah @GjysKafe @Free`dahhh per grabitje makine lekesh ne amalfi a jeni ? italian job me golfa r edhe shnet ?
Nuk po bojm vjedhje thjesht po i marim ato do jen duke hec 1 min pune prz kemi ???Urt moo se na qite bojen pupu![]()
Kaq pak?Nuk po bojm vjedhje thjesht po i marim ato do jen duke hec 1 min pune prz kemi ???
? kesh ka pas raste qe kan qellu por ka pas raste edhe leshh ka qellu ???Vec nese jane euro cash te nje banke ?
Se per makina sme shko mendja lol ?
Duhet 2 vjet me bo 1 min pune e habitshme apo jo kontabilistja PS ?Kaq pak?![]()
Po pra rri urt![]()
I tillë është el professor, por kjo nuk e bënë më pak të rrezikshëm ?El professor ka rene ne heshtje ?