Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Milionere ?? o zot mbo i dashnore i bje me thon une o bella ? ca Po ben bella qeke murzit mdoket ??????O zot me bej milionere ?
Eshte zene me seskrein ??Milionere ?? o zot mbo i dashnore i bje me thon une o bella ? ca Po ben bella qeke murzit mdoket ??????
O bosi si tkam a je mire ? Po mire me kur tvi ska xho ?Eshte zene me seskrein ??
Jallah je i ri mer druq me te hum kaq shpejt ?Mruj ment e kokes se tjerat i kry vet ?? here here e humim prz ?
Po akell nqese Po jam autlet ????Jallah je i ri mer druq me te hum kaq shpejt ?
Mire mire ti mire?O bosi si tkam a je mire ? Po mire me kur tvi sa xho ?
Flm mire bobi rrofsh ??Mire mire ti mire?
Jo me bello jam shum mire hugs ty ishalla gjon dashnore ?Milionere ?? o zot mbo i dashnore i bje me thon une o bella ? ca Po ben bella qeke murzit mdoket ??????
Kam pa po sflasin me ato jane bo konvikotore tani ?Flm mire bobi rrofsh ??
nai patosorake komleshe e ke pa gjo ?
Hahhaahhaahha ncuk me ?Eshte zene me seskrein ??
Leri llafet po shkruaj ne uicap se ti shkula floket fije fije.???Hahhaahhaahha ncuk me ?
Ku je ta ngrej edhe une iqik humorin se e di si jam ???? ?? Noren Po e gjeta do tja them dy llafe ?Jo me bello jam shum mire hugs ty ishalla gjon dashnore ?
???????? edhe ne ikim ne memaliaj dy min rrug ????Kam pa po sflasin me ato jane bo konvikotore tani ?
Fiks 2 min me te grekut?????????? edhe ne ikim ne memaliaj dy min rrug ????